"Bott" hos älskling ♥

Vad konstigt det kändes att komma hem idag och komma in på sitt rum. Har sovit hos Erik från fredags tills idag och därför har det varit dålig uppdatering. I fredags hoppade jag på bussen vid centrum vid 3 som Erik satt på och sen åkte vi hem till honom. Tog det lungt på kvällen och tittade på tv. Sen på lördagen fyllde Erik 18 år! På kvällen kom hans släkt + 2 vänner och då firade vi honom.
Sen igår tog vi också det mest lungt. Imorse när klockan ringde 6 var man inte precis sugen på att gå upp men vi hade inget val, duschade och åt frukost och sen blev vi körda till skolan av Eriks mamma. Har varit en jätte mysig helg tillsammans med mitt hjärta ♥
Nu sitter jag i soffan och tittar på TV med en plopp-glass i handen, var precis i stan med Emma och kom hem med 2 par örhänge från Ur & Penn som jag blev kär i. Nu ska jag titta lite på tv, hörs sen.

Så länge får ni 2 "snygga" bilder som jag hittade på Fridas blogg haha, bilderna är tagna på Malmö-Almtuna matchen som vi såg i tisdags.


Kommentarer
Postat av: Frida

sexi ladies! ;P

2010-03-23 @ 16:47:16
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0