Imorgon blir det show!

Har varit mycket denna sista veckan därför har jag inte hunnit uppdatera bloggen. Jag hatar folk som skryter om sina betyg och vill inte vara den som skryter men måste bara säga en sak.. jag klarade min Matte B idag!!!!
Fattar ni jag får godkänt, ni ska bara veta vilken härlig känsla det är haha. Har precis kommit ut ur duschen och nu ska jag lägga mig, imorgon har vi skolavslutning och vi ska uppträda med sommar & sol - markoolio på teckenspråk. Farmor ska följa med och titta så ska be henne filma med min mobil (jag och Malin är Markoolio så det får ni inte missa haha) Jaja nu ska jag fläta mitt hår så det blir fint inför imorgon, vi hörs väl när jag kommer hem!
Min sommar börjar bra, matten klarad, imorgon är det vår grymma avslutnings show och om exakt en vecka åker jag och Erik till Göteborg tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0