Första doppet!

Älskling kom till mig i fredags vid 4 tiden, vi åt mat och sen gick vi ut och gick. Vi hamnade hemma hos Filip och satt med när han åt mat, sen åkte vi till Bjärred för att köpa glass vid långa bryggan, mysigt. Sen gick jag och Erik hem till mig igen och satt ute i uterummet med tända ljus och spelade skip-bo och jatzy. Sen somnade vi.
Igår vaknade vi, åt frukost och gjorde oss i ordning och sen cyklade vi till ICA för att köpa lunch. Blev thaisoppa med kyckling och en macka med kantareller + en riktigt god röra! Älskar Eriks mat haha. Vid 4 åkte vi hem till Erik. Åt mat och på kvällen tittade vi på film. Sen framemot 12 på kvällen satte jag och Erik oss ute på deras uteplats med täcken och kuddar och pratade, jätte mysigt.
Idag har vi varit ute och gått en lång runda med Mio och bara legat och slöat och spelat skip-bo i solen. Sen åkte jag med Erik och hans familj till deras mormor och morfar för att äta mat där. Innan maten badade vi i deras pool, första doppet för detta år! Vi kom på att jag har för mycket luft i mitt huvud eftersom det flyter när jag försöker komma under vattnet haha. Sen blev jag hemkörd vid 7 på kvällen. Nu sitter jag och tittar på "monster till svärmor" med pappa, ska sova snart för jag är riktigt trött! Imorgon är jag ledig från skolan så det blir en lång sovmorgon, skönt. Hörs då!
Filips, min och älsklings mjukglass
Eriks och min underbart goda lunch!

Och såhär vackra är mina naglar nu, haha dom var redan förstörda efter badet i poolen men Erik ville göra det lite värre :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte helt fel med glass.

2010-06-07 @ 18:34:52
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0