Sparka på dom som redan ligger...

Ikväll har jag, Ida och mamma gått på Barsebäcks golfbana och letat bollar. Men dom ångrade nog att dom hade med mig för jag har bara gått och skrikit för att jag var rädd för nattfjärilar eller för att det var högt gräs och där fanns ormar och fästingar. Då säger mamma:
Mamma: åh jag kommer ihåg när du hade en stor fästing i ditt huvud i 3 dagar, när vi varit i småland när du var liten Natti.
Natti: vadå stor? en sån stor som typ djur har?
Mamma: ja, när jag kammade ditt hår så ramlade den av.
Ida: jaha Natti det är därför du inte är så smart, för fästingen sög ut allting..
Snäll syster jag har va?

Sen gick vi vid en sjö på golfbanan och jag såg en golfboll en bit ut. Sjön var riktigt äcklig med så brunt vatten och massa smuts. Men ändå så skulle Ida ut med armen och ta bollen:
Natti: öe så äcklig du är Ida som stoppar ner din hand där..
Ida: ja men jag är inte lika äcklad som du är.
Natti: nä du är en sån träsk-unge..
Ida: vadfan är en präst-tjej?
Natti: TRÄSK-UNGE Ida. En sån som Shrek du vet..
Jag har fått den dåliga synen och Ida den dåliga hörseln haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0