Sjuk natt

I tisdags kom Sara hit på morgonen. Vi shoppade och sen åkte vi till stranden där vi träffade Emma och badade. Sen sa vi hejdå till Emma och åt mat hos mig och sen tog vi bussen till Hörby för att sova hos Sara.
I onsdags kom Malin, Emma, Emelie och Natha till Hörby och vi alla gick på Hörby marknad. Sen tog jag, Sara och Emma bussen till Malmö för att köpa smink. Sen åkte jag och Sara hem. Vi skulle laga mat hemma hos henne men det fanns inget så vi blev sugna på langos (vår andra för dagen) så vi åt det. Det enda vi levde på den dagen förutom en bulle till frukost. Sen smsade några av Saras killkompisar så vi gick dit för att säga hej. Haha ett hej blev att vi umgicks med dom i 7½ timme. Vi satt och sjöng och hade det kul när vi kom dit, alla tyckte det var kul att jag kunde melodifestivalens låtar haha. När vi varit hemma hos Anton ett tag gick vi alla till ett ställe med liveband. Där stannade vi och tillslut blev klockan 2 och dom stängde. Jag och Sara följde med killarna hem igen, vi hoppade in i en taxi och satt och gapskrattade åt hans pappa. När vi kom dit så badade vi i poolen och åt nattmat och sen gick jag och Sara hem till henne, var hemma halv 5 på natten lagom pigga haha.
Igår var vi på stranden för att fira Sara som fyllt 18. Sen sov Sara & Sofie här. Nu håller vi på att göra oss iordning och sen ska vi kolla på Twilight på bio. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0