Schemat är fullproppat

Blev ändrade planer. Igår så åkte jag till Lund och träffade Sara, vi gick i stan och åkte till Nova Lund. Fick med mig en klänning och 2 par armband hem. När vi blev hungriga åkte vi tillbaka till stan där vi mötte upp Malin och gick till en restaurang där dom hade buffé på kinamat, mycket gott!
Skulle egentligen sovit hos Sara igår men hon skulle plugga till sitt körkort idag så jag åkte hem igår. Idag har jag varit dum, pappa och syskonen åkte till stranden för det var fint väder och varmt ute men jag sa nej till att följa med. Vet ni vad jag har gjort? Städat mitt rum och min garderob, har dock bara hunnit med 2 hyllor i garderoben och det tog 2 timmar.. Sen tog jag en paus för att jag var så varm så jag blev aldrig klar. Får städa klart imorgon för då kommer Sara hit och sover här. Kommer nog bli dålig uppdatering för imorgon ska Sara sova här, sen på fredag så åker vi in till Malmö för att vara på stranden med Saras kusin. Sen ska jag och Sara åka hem till henne och fixa oss för att sen åka till Kristianstad med Saras killkompisar. På lördag följer jag med Saras familj till loppis och sover där på kvällen. Sen på måndag åker jag och min familj till Stockholm. Så får se när jag hinner skriva. Nu ska jag lägga mig, men kommer ett inlägg efter detta med dagens kommentar!
(Inte många bilder nu pga att min sladd till mobilen är borta..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0