Packar

Sara och Sofie sov här inatt också. Pallar inte att jag och Sara hade vattenkrig i min säng halv 2 på natten när Sofie låg på en madrass och försökte sova. Haha Sara puttade till min vattenflaska när jag drack och jag spottade ut allting på henne som revanch, mysigt. Vi såg Twilight 3 igår, den var riktigt bra!
Nu har jag precis kommit hem, imorse hämtade Filip upp oss 3 så då åkte vi till stranden. Har varit speedad hela dagen och velat bada hela tiden, när jag äntligen ligger ner och slappnar av på handduken får jag en hel sko fylld med sand över mig för att vi skulle åka hem. Så jag har precis kommit ur duschen. Nu ska jag börja packa, halv 5 ska jag ta tåget från Lund till Linköping. Mamma och mina syskon är redan uppe hos mormor och morfar med många från släkten så jag ska hälsa på dom. Men vi åker hem igen redan på onsdag, så då ska jag hem till Sara och sova där tills fredag. Får alltså packa för hela veckan och jag får bara ha en liten väska med mig för enligt mamma är bilen redan propp full, åhhh ångest vad ska jag packa med? Haha. Jaja ni får ha en bra vecka så hörs vi på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0