Mamma hittade sladden!

Kommer ni ihåg att jag har sagt att jag har varit av med min mobil sladd? Mamma hittade den ikväll och jag är överlycklig för där ligger alla bilder jag tagit i sommar.
Ikväll har jag, Natha och Malin varit hos Josse. Vi har haft det jättetrevligt! Först när vi kom så gick vi till City Gross för att köpa kladdkaka, chips och dippa som vi sen kunde kränga till Wipeout. När vi ätit upp allt så gick vi ut och badade i Josses pool. Fast Malin ville inte bada så hon fick vara fotograf. Efter en stund blev det kallt i poolen så då bestämde vi oss för att Malin skulle hålla vattengympa för oss. Haha det blev kanske inte sååå seriöst, ni som har facebook kan ju bara se filmen så förstår ni vad jag menar. Slutade iallafall med att Natha och Josse drar av varandras bikini överdelar och jag springer iväg med madrassen så dom inte kunde gömma sig bakom den haha. När vi badat klart och suttit och pratat lite så hämtade mamma mig. Nu ligger jag i sängen och ska försöka sova. Måste bara ladda upp en massa bilder och filmer på facebook först som folk har tjatat om. Hörs imorgon!
Natha, jag & Josse. Tur jag inte är blek eller så?haha :(

Jag fegar mig i vattnet och skulle posa, inte bra för nästa sekund ramlade jag i haha

Jag, Natha & Josse

kriiiig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0