Lagom pigga?

Var ju hos Josse igår. Det var riktigt trevligt. Sara och Natha var där, och några till. Sen kom det bara fler och fler. Slutade såklart med att vi badade i poolen igen, fast denna gången var det ingen vattengympa haha.
Klockan 4 skulle alla som sov hos Josse gå och lägga sig så jag, Sara och Simon bestämde oss för att gå till Statoil och köpa en korv. Vi gick genom hela Staffanstorp för att jag skulle få min jäkla franska hot dog. Saras och min buss gick hem kvart i 7 så vi var lagom pigga vid busstationen, jag låg utsträckt på marken och klagade över mitt liv haha. Vi åkte in till Malmö och bytade buss, och vem sitter inte på bussen om inte Frida? Så vi var inte ensamma med att ha varit ute och festat hela natten. Jag och Sara var hemma klockan 8 imorse, när jag startade datorn så skrev Ida på msn och hade precis vaknat så hon var snäll och kokte ägg och kom upp med till oss. Vi vaknade idag klockan 15:30, gott med frukost då!
Nu ska jag börja fixa mig, trots att man är lite halvdöd så ska det inte sabba en kväll för mig och Sara. Nejdå vi ska ta tåget in till Helsingborg för att gå på Helsingborgsfestivalen, ska träffa massa folk där inne så det blir trevligt trevligt. Hörs imorgon!
Haha söt bild på en osminkad jag? Ida har tagit bilden på en rastplats, påväg hem från Småland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0