Jag älskar sommaren

Nu är jag hemma igen, eller okej det har jag varit sen klockan 4.
Hade jätte kul i Småland, vi var på något älgsafari och jag kysste 2 älgar, haha fick potatis att ha i munnen så kom dom och tog det, mysigt. Vi åkte hem från Småland på onsdagen och då släppte mamma av mig hos Sara. Sov där tills idag. Igår klippte vi ut massa foton och gjorde en stor tavla till Saras rum, tog oss 3 timmar. Sen hann vi inte med bussen så Saras killkompis fick köra oss till Höör där vi åt på en grill och sen tog jag & Sara tåget till Malmö. Vi åkte till hennes killkompisar och umgicks med dom hela kvällen. Riktigt kul men det enda läskiga var att killen vi var hos hade en stor fågelspindel, jag som hatar spindlar haha.
När Sara och jag skulle ta stadsbuss till centralen i Malmö på natten så kom bussen förtidigt och körde iväg, Sara började springa efter och jag som varken hade skor på fötterna eller glasögon blev av med henne. Sprang efter och skrek, folk måste trott jag var dum i huvudet. När vi väl kom på tåget till Höör igen så kom det en 30+ utlänning och ställde sig bredvid mig. Han tog fram sin mobil och skrev i ett sms "jag får ditt nummer, vi ska smsa" haha ska tänkte jag och sa nej direkt. Äcklig. När vi kom hem vid 3 på natten satte vi oss och åt ägg samtidigt som vi satt och pratade om hur det varit ifall vi var tillsammans haha.
Idag slängde vi oss i Saras pool och låg på varsin madrass, sen hade vi tävling vem som kunde stå längst på madrasserna. Och ni som känner mig vet hur bra mitt pigment är, min rygg är inte alls sönderbränd :( Ikväll har farmor & farfar, min kusin och hans flickvän varit här och firat pappa. Har haft en mycket trevlig kväll. Imorgon ska jag åka till Sara igen för att hennes kusiner ska komma och fira att hon fyllt 18. Vet inte när jag kommer hem men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0