I'd rather be with you

Idag har jag varit duktig. Imorse städade jag mitt rum, dammsög och moppade golvet, dammade överallt och putsade glas-skivan på mitt sminkbord! Nu ser mitt rum äntligen ut som ett rum och inte som ett bombnedslag haha.
Mamma, jag och Ida var på Ikea innan, fick med mig lila kuddar som jag ska ha på min säng som matchar min tapet och en hängare som jag ska ha på väggen till mina halsband. Hittade massa andra saker men det får vänta.. Sitter och kvider här framför datorn just nu för mamma har precis noppat mina ögonbryn, trodde inte att jag behövde det förrens jag såg vilken buske det andra ögonbrynet var när mamma var klar med det ena :S Jaja vill man vara fin får man lida pin. Har även ätit majskolvar med smör och salt ikväll med mamma & pappa, finns det något godare?
Nä vet ni vad, nu ska jag hoppa in i duschen, känner mig äcklig så ska duscha och sen ska jag sova. Vi hörs imorgon!
Älsklings Sara & jag hemma hos Anton för någon vecka sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0