Hemma igen

Jag hinner knappt blogga längre. Jag är typ aldrig hemma och är jag hemma så njuter jag av sommarlovet så gott som det går av det lilla som är kvar..
Har haft fullt upp. Sist jag skrev så åkte jag och Sara till Kristianstad-dagarna. Sen åkte jag med familjen till mormor & morfar i Småland och sov där en natt, nästa morgon åkte vi vidare till Stockholm och sov på hotell måndag-onsdag. Har gått på Gröna Lund och en massa andra ställen. Sen åkte jag till Sara igen direkt på torsdagen när jag kom hem, vi åkte till Åhus och skulle sova där en natt på campingen men det hände en del saker så vi åkte hem på natten. På fredagen firade vi tjejer Emelie och fortsatte kvällen hos Josse där vi nattbadade i hennes pool, sen sov jag hos Josse. Sen på lördagen åkte jag till Sara igen och har sovit där tills idag. Igår var vi och såg skrek 3d på bio. Haha rörigt inlägg men detta är vad jag har hunnit med nu på 12 dagar när jag inte skrivit. Inatt ska jag sova i min säng, har inte gjort det på 10 dagar. Mina föräldrar säger att dom inte vet vem jag är längre eftersom jag aldrig är hemma haha. Jaja vi höres!
Jag & mina kära syskon (som snart växer om mig :O ) på Vasa-museet i Stockholm. Bildbomb från Sthlm kommer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0