Hemma en snabbis

Nu är jag hemma. Har varit 3 bra dagar och 2 nätter hos Sara. I Lördags kom hennes kusiner och faster. Vi spelade kubb och fixade våra naglar osv. På kvällen när dom åkt hem så fick jag och Sara ett ryck för vi var så varma, vi tog på oss foppa-tofflor och pyjamas och gick ut och gick en runda i Hörby mitt i natten. Igår skulle vi egentligen åka till Malmö och grilla på stranden med några killar men dom skulle se VM finalen som nog hela Sverige gjorde (vad är det för kul när inte ens Sverige är med?) så den planen sket sig. Sen skulle jag och Sara åka till Höör för vi hade planer där men dom sket sig också. Så vi satte oss på en buss mot Lund och sa att vi fick se vart vi hamnade. Skulle ta tåget till Malmö från Lund men himlen öppnade sig och det började åska riktigt mycket så tåget funkade inte. Så jag och Sara var fast i Lund i 1½ timme, i regn och med åska som var precis ovanför oss så vi var så sjukt rädda.
I väntan på bussen hem mot Hörby (vi hade alltså duschat och fixat oss snabbt som fan för ingenting) så gick vi runt i Lund och hoppade i vattenpölar så det stänkte på varandra och stannade i en fontän och lekte i den. Vi har nog inte så mycket liv någon av oss.
Idag kom jag hem, var hemma ett tag och sen åkte familjen och jag till farmor & farfar. Vi satt ute och fikade och glömde helt bort tiden så tillslut kom dom äckliga ollonborrarna, haha fyfan Ida blev jagad. Nu ligger jag i sängen och ska snart nana. Planerna blev ändrade för en stund sedan så imorgon åker jag in till Lund för att gå i stan med Sara och sen sover jag hos henne, fast bara tills nästa dag så ni behöver inte sakna mig för mycket. Bilder kommer när jag hittar min jäkla sladd till mobilen... Godnatt!
(skrev så fingrarna fick kramp för att hinna publicera detta inlägget innan 00.00 haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0