Competition

Idag har varit första dagen som jag bara varit med min familj, ifall man inte räknar med Stockholm då. Imorse åkte vi till Malmö för att spela tennis. Eller jag och mamma spelade inte så vi gick ut och gick en lång runda, måste komma igång med det igen så jag går ner allt fett som inte ska vara där haha. Sen åkte vi hem och åt och gjorde oss iordning. När vi var klara åkte vi till Malmö igen för att vara på Jägersro. Träffade pappas arbetskollega och hennes man som var från Linköping. Hon var riktigt trevlig.
Vi har varit på Jägersro nästan hela kvällen. Kom hem vid 10 och lagade en god macka med champinjon röra till mamma. Nu ligger jag i sängen och dör, detta är ett riktigt tråkigt inlägg för jag har inget att skriva om. Ville bara bevisa att jag faktiskt inte glömt bloggen! Godnatt hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0