can't be tamed

Har bara suttit och kollat runt på olika bloggar, kollat på tv och spelat tv-spel hela morgonen i väntan på att klockan skulle bli tillräckligt mycket för att jag skulle gå och sminka mig. Hade inget att göra tills mamma frågade ifall jag ville gå ut och gå med hunden som Ida passar eftersom Ida är på Tivoli i DK. Så jag och mamma cyklade till Hanna(hunden) och gick ut med den en lång runda, skönt att komma ut även fast det blåste.
Nu har jag precis rakat benen och mamma har noppat klart mina ögonbryn, haha tar bort all hårväxt på kroppen? Ska upp och måla mina tånaglar nu, sen slänger jag på mig en klänning, fixar håret och sminkar mig innan jag tar bussen till Lund där jag ska möta Sara. Sen åker vi tillsammans till Staffanstorp hem till Josse där Natha och en massa andra folk som jag inte känner än är. Ska bli en trevlig kväll! Sara följer med hem inatt och sover här tills söndag, får se när jag bloggar. Ha en bra helg söta bloggläsare :)
Bild på mig & Sara från midsommar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0