Vad händer idag?

Erik har precis åkt hem. Vi hade det jätte mysigt igår! Erik & jag skulle vara med en gång på UNO extreme med mamma, pappa och Roger och Irene (gästerna) vi lärde Erik det och sen tyckte han det var så kul så vi spelade ett långt tag. När gästerna åkte hem gick jag och Erik upp och tände ljus på rummet och jag tvingades göra hårbotten och ansikts-massage på honom, skulle aldrig visat den haha.
Nu sitter jag här och har inte så mycket att göra, så är det alltid på söndagar. Ska nog åka till Sko punkten och byta mina lårhöga stövlar till en annan sort och sen ska jag plocka ner på mitt rum. Nästa helg ska vi måla om! Nä nu får jag hitta på något, vi hörs senare!


Saknar småland, bilden är tagen ute på isen på sjön när dom hade fiskat. Jag som pussar fisken(?) haha kom efter när dom var klara. Det är så härligt där med snö upp till knäna, blå himmel, sol och glittrande snö. 
Frida som var här i fredes sa att jag får lägga upp fler bilder och när jag sa att jag inte hade några tittade hon igenom mapparna och såg att jag har jätte många, har bara inte orkat lägga upp dom, men det får vi ändra på då! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0