Skridskor & mys hos Erik <3

Har haft fullt upp hela dagen. Vid lite i 1 åkte jag, pappa och Linus till Kockums i Malmö och åkte skridskor, var skit kul! Åkte ända tills halv 3 då dom stängde. Då körde vi hem och hämtade mamma och sen åkte vi vidare för att köpa ett tränings-spel till vårat Wii, så nu jäklar ska kroppen till sommaren2010 komma fram!
Efter vi köpt det åkte vi hem och jag sprang upp och byte om och gjorde mig snabbt iordning sen körde pappa mig till Erik vid lite i 5. Spelade Band Hero, vi testade på hard och expert på trummor (vi spelar på easy igentligen) och vi satt bara och flabbade åt varandra för man fick kramp i händerna och foten haha. Sen åt vi god hemma gjord pizza. Resten av kvällen gick åt att titta på 2 LOST-avsnitt innan pappa hämtade mig 10 i 10.
Kan berätta att jag grät så mycket jag skrattade idag, haha fy vad trött jag var. Erik härmade snusk-jakten (dom 2 video inläggen nedan) och han är riktigt bra på att härma alla dialekter så jag låg i kramp i hans säng haha.
Nu ska jag sova, hörs imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0