Shopping med Sofie

Hej på er!
Allt bra? Med mig är det inte bra, har riktigt ont i ryggen! Dock kan det inte hindra mig från att gå på en lång shoppingtur på Entré med Sofie. Slutade skolan 20 över 12 och satt med på Sofies sista lektion till halv 2. Då tog vi bussen till Malmö och gick in på Entré. Gick i massa affärer och åt lite mat. Sen tog vi bussen tillbaka till Lund vid lite i 7, dock så stannade den på Norra fäladen och det var tur att Sofie gjort sin praktik där för annars skulle vi varit helt vilse. Så vi fick ta en stadsbuss till Centralen och sen varsin buss hem.
Kom hem med en skit snygg tröja/blus och ett par örhänge. Nu sitter jag och somnar framför datorn, ska snart gå upp och ringa till Erik och sen lägga mig i sängen och plugga lite. Vi hörs imorgon! Har en sak att berätta då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0