Seg uppdatering

Igår var jag somsagt på The studio, var där mellan halv 1 till halv 4 sen efter det åkte vi hem till farmor & farfar och fikade och åt middag där. Kom hem vid halv 8 och sen gick jag och la mig rätt tidigt för jag skulle till skolan idag så jag orkade aldrig skriva igår.
Idag började skolan, skit kul att få träffa mina tjejer igen. Hade en lugn lektion, en lektion där vi fick kolla i böcker med barn-lekar och sista lektionen hade jag & Emma tillsammans med A-klassen. Då åkte vi till någon skit stor backe med våran klass som vi hade i 1an + några till och åkte pulka. Skit kul! Speciellt att vi fick göra det på en lektion haha. Och backen var den brantaste jag sett och det gick så sjukt snabbt ner!
Nu har jag precis tittat på Let's dance med min familj, ska nog snart gå upp och lägga mig. Men gör ett inlägg efter detta med några utav mina bilder ifrån The studio..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0