Mys med Erik, nu till Emma

Halloj!
Allt bra? Med mig är det toppen, är glad idag. Slutade skolan redan vid lite i 3 för jag & Emma snabbade oss med vårat arbete. Så tog skolbussen tillsammans med Erik och Alex. Sen åkte jag med Erik hem till honom för att jag skulle låna en film. Var hos Erik i 1½ timme och spelade Little big planet sen blev jag hemkörd av Eriks pappa. Nu är jag hemma och ska packa en väska, ska till Emma om en liten stund där även Malin, Josse och Sara är. Vi ska ha tjejkväll med mat och kränga godis, chips och dippa och se massa filmer. Sen sover jag och Sara hos Emma.
Imorgon får jag se ifall jag hinner blogga, vid lite i 10 kommer pappa och hämtar mig hos Emma och förhoppningsvis följer även Erik med oss till IKEA då för att köpa möbler till mitt rum. Sen på kvällen ska jag med Erik till Malmö för hans kompis Kristoffer har fyllt 18 och har bjudit oss på 5-kamp på Laser Dome och sen ska Erik sova hos mig. Så vi får se fall vi hörs imorgon eller på söndag. Ha en bra helg iallafall!


Kommentarer
Postat av: tilda

kan du inte fota ditt nya rum sen, så jag får se det?! :D

2010-01-31 @ 19:48:37
URL: http://hellostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0