Min mobil är sönderbiten..

Ja ni läste rätt, och fråga mig inte hur jag klarar det för det var inte så svårt när man har en fågel vid namn Cola ute. Låg i soffan och tittade på tv och min mobil låg på arm-stödet på soffan. Så utan att jag såg det så började han bita på mobilen. Så nu är min knapp som man lägger på samtal med helt uppåt stickande och man måste trycka hårt för att det ska läggas på när man pratar med någon. Hoppas jag kan byta ut den till en annan snart..
Annars idag så har det inte hänt ett skit, somnade framför tvn för jag inte kunde sova inatt. Skulle igentligen vara duktig och gå ut och gå med familjen men nej så blev det inte, får börja på onsdag istället för imorgon hinner jag inte. Ska till Frida efter skolan och halv 7 ska jag vara barnvakt till dom 2 små barnen.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag gå och lägga mig. Är fortfarande helt slut i kroppen fastän jag sov innan. Om det bara hade kunnat vara sommar och lite ljust ute så hade man kanske kunnat vara lite piggare? Varför känns det som att sommaren går snabbt och vintern är här i flera månader?

Walking in suneshine, and it feels good!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0