Måla, måla, måla

Har inte haft tid att skriva här förräns nu, igår var jag med Erik från 10 på morgonen. Han kom hit och då åkte vi med pappa till min kusins affär och köpte färg m.m till rummet. Sen hjälpte Erik mig att tömma den sista byrån, nu fick han se hur jobbig jag är när jag inte vill slänga något haha. Men det gick snabbt för Erik slängde saker som jag igentligen inte använder men som jag själv inte vill slänga. Resten av dagen gick åt att dra ner tapeter, spackla och slipa väggar. Det var jobbigt att dra tapeter men Erik gjorde det roligare genom att vi skulle ha tävlning vem som rev av längst och då sa man "bingo" På kvällen åt vi tacos och tittade på "sommaren med Göran" med min familj. Sen skulle dom titta på en till film men jag somnade, Erik var gullig och stoppade om mig med en tröja och sen ledde han upp mig och när jag vaknade till hade han tänt ljus i mitt rum och gjort det mysigt, så söt han är <3 Sen somnade vi.

Idag åt vi frukost vid 10 och gick upp och duschade, sen blev Erik hämtad vid 12 för att han skulle dela ut reklam. Så jag och pappa gick upp och slipade på väggarna och sen började vi att måla, blev helt klara vid 6 så har spenderat hela dagen åt att måla. Men det blir fint! Var hos Erik innan och lämnade en film snabbt och sa hej, sen åkte jag hem. Mamma och jag var duktiga och gick ut och gick med stavar. Nu sitter jag och tittar på Johan Falk med mamma & pappa och ska snart sova. Imorgon får jag åka med Erik och hans föräldrar in till Lund istället för att åka buss så det är skönt! Slutar skolan vid 20 över 12 och då ska jag åka och klippa mig. Jaja nu får jag sluta skriva, långt inlägg men det får ni leva med.. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0