Inte min dag idag..

  1. Började med att jag valde helt fel skor, har knähöga stövlar med klack som jag halkar i ute så jag tänkte ta andra idag, jag är dum och tar mina korta uggs istället. Snön var så hög och uggsen var korta så jag fick in massor av snö i dom och jag var dum nog och hade häl-strumpor på mig.. Och slask + uggs är ingen bra kombination, jag var dyngsur om tårna!
  2. När jag, Malin och Louise skulle gå ner för backen vid skolan till stadsbussen så halkar såklart jag, vem annars? Jag ramlar överallt men detta tog nog priset, jag skrek och ramlade ner i splitt innan jag smällde i knät i asfalten så jag har ont nu. Låg på rygg på marken och dog i skratt och kved samtidigt för jag hade ont i knät, Malin & jag fick oss dagens skratt iallafall!
  3. Vi missade lunchen pga ett studie besök så jag, Malin och Louise åt på MC, Josse kom även sen. Kvart i 3 gick vi mot bussen som skulle gå 10 i 3 och hade vi tagit den hade jag hunnit att komma i tid till min matte B lektion, men nej bussen kör såklart när vi är påväg till Botulfs. "Helvete! Fan också!" sa jag när jag såg den för då skulle jag komma jätte sent till matten tänkte jag. När jag säger det vänder det sig en kärring (fult ord men hon ska ha det) om och glor på mig samtidigt som hon går framåt och efter ca 1 minut säger hon skit surt "kan du några fler svordomar?" jag blev så paff och visste inte vad jag skulle säga men efteråt kommer man på allt man skulle sagt, vad har hon för rätt att skälla ut mig liksom?

Jaja trots motgång så är jag positiv, kanske inte lika nu för jag håller på att somna för jag är riktigt trött. Vi hörs imorgon, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0