Hemma från barnpassningen

Nu är jag hemma. Har varit barnvakt från halv 7 tills halv 10. Var skit kul! När jag kom dit så ville dom spela massa spel, vi fick avbryta mitt i allt för att hinna med alla. Sen vid halv 8 borstade jag tänderna på den lilla tjejen fast killen klarade det själv. Sen gick vi upp och läste godnatt saga och vid 8 gick jag ner igen. Sen satt jag och gjorde lite läxor och tittade på tv. Fick 200 kr, skulle inte ha så mycket men mamman hade kännt sig jätte trygg när hon var borta så jag ska dit igen nästan torsdag, skit kul!
Innan idag så var jag med Frida, slutade skolan klockan 2 så jag tog bussen tillsammans med Emma och Sara till Lomma. Som vi satt och skrattade, jag skulle äta mina 2 clementiner men dom var mjuka så jag släppte dom och då råkade dom rulla iväg längst hela gången i bussen (vi satt längst bak) alla vände sig om och tittade och skrattade. Satt och gömde mig bakom ett säte haha. Sen mötte jag Frida i Lomma och vi gick hem till henne och pratade lite, sen kollade vi på den nya filmen "prinsessan & grodan" skit gullig! Sen blev jag hämtad av mamma.
Nu ska jag upp och lägga mig, är trött så ska bli skönt att somna tidigt. Hörs imorgon! (kolla mina länkar, min syrra har skaffat blogg ;) haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0