Hemma från älskling <3

Blev precis hemskjusad av Erik och hans familj för dom skulle till gäster.
Har varit riktigt mysigt igår och idag! Igår blev jag hämtad lite över 5 av Eriks mamma och åkte hem till dom. Åt god mat och tittade på film på kvällen. Sen gick jag och Erik och la oss. Idag vaknade vi och åt frukost framför några LOST-avsnitt, sen klädde vi på oss och gick ut på en långrunda med Mio i den nya snön som kommit. Vi vaknade av plog-bilen imorse och när jag och Erik tittade ut genom fönstret så var vi som 2 barn på julafton när vi såg hur vitt det var ute haha.
När vi ätit lunch spelade vi Band Hero och har gjort det nästan hela dagen idag, vi klarade hela spelet haha.
Nu sitter jag och väntar på att Frida och hennes familj ska komma hit ikväll, dom har varit i Bali i 2 veckor så det ska bli kul att träffa henne igen. Men vi hörs senare ikväll, ha det bra!

Jag älskar dig så otroligt mycket! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0