Grattis farmor!

Hej på er!
Fy vad det har snöat idag! Riktig snöstorm och kaos överallt. Dock så var min dag skön ändå, började dagen med att bara sitta och lyssna på en gammal tant som varit jude som berättade hur det var när dom tyska soldaterna tog henne och hennes familj, det är förintelsens dag idag. Sen hade vi låååång lunch. Efter lunchen hade vi en lektion där vi tittade på en föreställning och sen gick vi igenom frågor till provet. Sen skulle dom andra ha teckenspråk som jag var med på i 20 minuter sen hämtade pappa och syskonen mig vid skolan för vi skulle åka till malmö till farmor där mamma väntade. Farmor fyller 70 år idag och hade alltså öppet hus, vi åt oss mätta på god mat, ost bricka och tårta och hade det trevligt! Mindre trevligt var det när vi skulle köra hem, vi körde från Malmö 19:37 och var innanför dörren här hemma 21:00, det brukar knappt ta 15 minuter annars.. Jäkla snökaos och lastbilarna kör som idioter så dom hade ju vält och blockerade hela vägen. Har precis duschat och testat silver schampoot jag fick av farmor, sen har jag tittat på möbler på IKEAs hemsida med pappa och planerat lite vad jag ska ha. Nu ligger jag i sängen och vill bara sova för jag är så trött, hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0