Gammelmormor <3

Har gjort mig iordning och håller på att tömma dom sista småsakerna ur mitt rum nu, Erik kommer vilken minut som helst.
Lite läskigt var det inatt, jag drömmde om min gammelmormor som gick bort för 4 år sen, har inte drömt om henne innan, hon har funnits med i tankarna istället. Men inatt så var hon med i drömmen och när jag berättade för mamma så sa hon att hon skulle fyllt år igår. Är inte det lite läskigt att just den dagen det var hennes födelsedag kommer hon upp i drömmen? Saknar henne iallafall <3
Nu ska jag ta ut mitt hår ur flätorna och fortsätta bära ut mina väskor, hörs imorgon för Erik sover här idag så vill inte sitta vid datorn då. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0