Fredagsmys

Denna fredagen har varit i full rulle näst intill hela dagen! Skolan var helt okej. När jag kom hem så åt jag mat med familjen. Sen gick jag och Ida upp och plockade ner allting från mina väggar, ser jätte tomt ut nu! Resten av kvällen har jag tittat på let's dance och ätit chips.
Imorgon kommer Erik redan vid 10 på morgonen, sen vid halv 11 ska vi åka med pappa till min kusin Mattias affär i Landskrona och köpa färg, sen hem och måla om i rummet. Ska bli skit kul tycker jag och jag längtar redan tills det blir färdigt så jag får köpa nya grejer och inreda rummet med. Har tagit bilder på hur rummet såg ut innan så ni kommer få före och efter bilder sen när det är klart! Nu ska jag upp och lägga mig i sängen, ska läsa lite bloggar och sen sova, ska trots allt upp 9 imorgon.. På en lördag? Jaja godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0