Förkylning...

Sitter i soffan och tittar på blåsningen med pappa, har åkt på en riktig förkylning som blivit värre och värre idag, känns som jag börjar få feber också, usch..
Kan börja med att berätta att min helg varit underbar! I fredas var jag hemma hos Emma tillsammans med Malin, Josse och Sara. Vi åt god mat, kladdkaka och krängde godis, chips och dippa. Tittade även på "Sommaren med Göran". Klockan 12 åkte Malin & Josse hem. Jag och Sara skulle sova hos Emma så vi gick upp och bäddade, fast vi somnade inte förräns vid kvart i 3, och jag sov knappt för Sara frös och ville ligga nära mig så jag låg intill väggen haha. På morgonen vaknade vi redan halv 9, åt frukost och sen klädde jag på mig. Vid kvart över 10 hämtade mamma, pappa och Erik mig hos Emma och då åkte vi till IKEA och köpte möbler till mitt rum. Fick med mig ett smink-bord, byrå, bäddmadrass och sängbord. Sen var det igentligen meningen att Erik och jag skulle åka in till Malmö för att ha 5-kamp på Laser Dome men Erik mådde inte bra så vi stannade hemma. 
Mamma & pappa + syskonen skulle bort så vi fick vara hemma själva, beställde pizza med hemkörning som kom till dörren, smidigt och bra! Vi tittade på film och åt pizza och hade det mysigt. Sen vid 11 satte vi på Jackass men somnade till den, vaknade upp vid 2 och sen somnade vi vid lite över 3 igen.
Imorse åt vi frukost, lunch och fixade lite i rummet, sen vid kvart i 2 blev Erik hämtad. Resten av dagen har jag fixat i mitt rum. Nu ska jag snart sova, börjar 10 och slutar 20 över 12 imorgon, skönt! Godnatt på er. Ursäkta för den långa texten, så går det när man inte bloggar på hela helgen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0