Did you hear about the Morgans?

Äntligen klar med läxan! Har suttit i 2 timmar med massa instuderings frågor.
Iallafall, slutade skolan 2 idag. Gick snabbt in på Åhléns med Emma, Josse, Malin och Sara. Sen gick jag, Emma och Sara vidare till centralen. Gick snabbt in och köpte lite godis innan jag tog Lomma bussen tillsammans med Emma. Hoppade av och sen gick jag till Frida. Pratade och hade det trevligt, sen åt vi lite mat och sen blev vi körda in till Malmö av hennes mamma. Vi tittade på Har du hört ryktet om Morgans? skit kul film och vi skrattade, det var sån torr humor så den passade mig haha. Filmen var slut 20 över 8 och då hämtade pappa oss, vi körde hem Frida och sen satte jag mig med uppgifterna. Ska sova nu för jag är riktigt trött! Imorgon blir jag hämtad på skolan av pappa för vi ska till farmor, hon har öppet hus för hon fyller 70. Hoppas Erik kan följa med, han ska med ifall han inte mår dåligt av den andra svininfluens-sprutan. Jaja nu babblar jag bara så bättre jag slutar och lägger mig, hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0