Barnvakt

Kom hem för 30 minuter sen. Har varit och fikat hos en familj som hade ett barn på avdelningen jag hade min praktik på. Dom undrade ifall jag skulle kunna tänka mig att vara barnvakt till henne och hennes storebror. Flickan är 4 och storebrorn är 6 år så jag sa självklart ja! Så idag har vi pratat om betalningar, deras rutiner och en massa annat. Ska dit redan nästa tisdag och passa dom.
Skolan idag var väl helt okej, allt utom maten iallafall. Efter skolan gick jag och Sofie till H&M och Ur & Penn och jag fick med mig ytterligare ett par örhänge hem, börjar bli en del nu, fast är dock dålig på att använda dom..
Nu ska jag sätta mig och fortsätta plugga på Naturkunskaps provet som jag har imorgon, skriver nog lite senare innan jag somnar. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0