Äntligen!

Farmor & farfar har varit här ikväll. Så mamma och farmor har tapetserat mitt rum. Nu är det bara lite nya möbler som ska in + inreda rummet och sen är det klart! Är riktigt nöjd med det än så länge.
Ikväll har jag även varit barnvakt till Vera & Melker. Var där från 18:40-20:00 men det var kul fastän det var så kort, vi spelade twister, ni vet sånt spel där man ska sätta händerna och fötterna på olika färger. Haha trodde jag skulle dö av skratt, dom var så söta när dom "slog knutar" på sig själva och hade för korta ben så dom kämpade som djur. Ligger i sängen och ska sova nu, men innan jag somnar ska jag skriva en lista efter denna varför det inte har varit min dag idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0