Äntligen helg!

Skön dag idag, hade en lektion sen åkte jag hem. Erik följde med mig och var här i 30 minuter för att hans buss inte gick. Så vi gick hem och värmde oss för vi frös riktigt mycket, mys <3 Sen åkte han hem och jag körde och mötte Sofie vid Centrum, hon skulle fixa en sak där inne, sen gick vi in och köpte kina puffar och jag följde henne hem till Filip.
Nu sitter jag i soffan och somnar snart. Vill att tiden ska gå fortare, vid halv 6-6 kommer Frida + hennes mamma & pappa hit. Dom ska äta här och sen ska vi väl hitta på något ikväll. Ska bli kul!
Vi hörs ikväll.

Kommentarer
Postat av: Sofie

tack för att du följde med mig idag bästa vänn:D du får följa med sen när det är dax också;) hihi<3

2010-01-15 @ 22:04:24
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0