36 år?

Fy f*n vad ont jag har i min rygg nu! Blir bara värre och värre och försöker jag trycka där det gör mest ont så spränger det i hela ryggen. Och som grädde på moset har jag ont i mitt ledband i ena knät som jag har problem med imellanåt. Därför var det nog inte så bra att testa Wii tränings bräda, man skulle göra ett test och min BMI var perfekt men när det kom till min kropps ålder var den 36 år?! Haha Idas var 23, men jag kan iallafall skylla på att jag har en skada i ryggen och knappt kan röra mig ;)
Nu ligger jag i sängen och smsar lite med min älskling, ska snart sova. Hatar måndagar men man kan inte gnälla när skolan slutar 20 över 12 varje måndag! Jaja vi hörs imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0