Bra med teckenspråk!

Hej på er!
Har bråttom för jag ska cykla ner till Centrum om 5 minuter och möta Erik med cykel. Han sover här inatt och jag sover hos honom imorgon så det blir segt med inlägg, kommer ett från frågestunden och sen kommer nog nästa på söndag.
Dagen idag var kort och gick snabbt. Första lektionen skulle vi jobba med ett arbete så jag, Sofie och Sara satte oss vid varsin dator. Men vi hade "rast" i typ 2 timmar och gjorde ingenting haha. Sen lunch och efter lunchen hade jag och Emma drama där vi typ bara lekte. Sen slutade vi. Så Emma och jag gick i stan, fick med mig ett silver glittrig eyeliner. Sen hoppade jag på min buss, men den var seg på att köra så Emma stod utanför bussen och pratade teckenspråk med mig genom glaset, bra att vi kan det så ingen annan fattar vad vi säger ;)
Nä nu måste jag skynad mig, annars blir Erik sur för han smsade att jag skulle cykla nu. Puss på er, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0