Mellandags rea!

Hann inte skriva på julafton, att sitta framför datorn en dag som den är inte det jag sätter högt på listan, verkligen inte.. Iallafall så var det en riktigt mysig dag, och jag är super nöjd med mina julklappar! Många sitter och skriver ut vad dom fått i julklapp men jag väljer att inte göra det, inte än iallafall. Dels så tänker jag att hur intressant är det på en skala för er att läsa vad jag får? Och sen så vill jag ha mina snygga kläder jag har fått för mig själv så ingen köper samma hihi.
Igårkväll åkte jag till Eriks mormor och morfar där hans familj och moster var. Och alla hundar såklart. Var en mysig kväll där med massa scrubs och how i meet your mother avsnitt.
Nu har jag precis ätit frukost, ska göra mig iordning och sen åkte på mellandags rea med pappa, får studiebidraget lite tidigare så jag ska kunna shoppa lite mera. Sen ska jag hem till Erik och sova där inatt, så vi får se helt enkelt fall det blir mer inlägg idag eller fall vi hörs imorgon!
När man kollar tillbaka på bilder sen sommaren så undrar man varför man ändå inte njöt lite extra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0