It's killing me..

Som ni vet är jag hemma idag, nu hade jag tänkt mig att sätta mig ner och göra klart alla uppgifter till skolan. Sen ska jag även plugga till ett omprov som jag har imorgon som jag gjorde för jätte länge sen och tydligen fått 1p under G på, schysst att läraren har sagt något?
Inte nog med detta, innan idag fick jag sms av Sofie att vi har fått en till uppgift i Samhällskunskap som tydligen var riktigt dryg, som ska vara klar på måndag, den 20 december? Asså seriöst det är dagen innan vår skolavslutning, kan dom inte låta oss få andas ut?!
Nej tydligen inte.. Så nu hör ni inte mer från mig på några timmar för jag kommer befinna mig framför böckerna med skrivkramp, KUL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0