Förstår inte?

Idag när vi hade ätit så åkte jag, Linus, mamma & pappa ner till Center Syd för att kolla på julklappar. Men innan det så skulle vi leta kläder till Linus. Jag vet inte hur många kläder mamma & pappa tog fram till Linus och frågade fall han ville ha det, men han sa verkligen nej till allt! Förutom ett par jeans som dom tillslut hittade och en skjorta som jag sa var riktigt snygg och tvingade på honom. Förstår inte? Fall man kan få så mycket kläder varför säga nej? Haha fast mamma och pappa hade blivit fattiglappar ifall Linus hade haft mitt intresse för kläder...
Jag har precis gjort klart en till skoluppgift, imorgon ska jag ta mig i kragen och sätta mig och göra klart alla utom 1 som jag ska försöka tigga lite hjälp av Erik till mohaha. Snart är jag äntligen klar!!
Nu när jag har varit så duktig så ska jag lägga mig i sängen och kolla på vänner, hörs imorgon!
Gillar denna bilden, med blåsten och det, synd att ansiktet inte blev lika bra bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0