Trevligt igår!

Vi hade en riktigt bra kväll igår! Var många nya trevliga människor som man lärde känna, jag var på topphumör och sprang fram och tillbaka mellan bordet och musiken och bytade låt och dansade. Lite beröm till mig själv att jag fortfarande kan teckenspråk också, Sofie stod i köket och jag var ute med alla andra. Vi ville ha en kortlek men hon hörde inte in så jag ställde upp och teckande "kortlek" på teckenspråk genom fönstret och efter 2 minuter kom hon ut med en (även om det hade varit mycket lättare att gå in själv men det är ju jobbigare!) Alla undrade hur jag kunde få några tecken med händerna till kortlek haha.
Idag har inte hänt så mycket. Jag och Sara sov länge och sen har vi typ kollat film hela dagen och slagits i sängen för att vi tog varandras mobiler och smsade till varandras kontakter haha. Ikväll var vi riktigt sugna på att sticka ut någonstans men det fanns absolut inget så vi har legat i sängen och tittat på tecknade Alice i Underlandet och krängt godis. Godiset har vi kämpat för, vi cyklade ut i världens ösregn och åskväder bara för att köpa det. Snacka om att vi var dyngsura!
Har inte mycket mer att berätta nu, Sara är och duschar för vi ska locka varandras hår. Imorgon fyller Ida 13 så farmor & farfar och Mattias & Annika kommer. Hörs då! Så länge får ni bilder från igår kväll
Sara, jag, Josse, Sofie & Emma

Jag & sara

Jag var uppe och sprang runt och dansade?

Lite folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0