NRJ in the park!

Gick i skolan till 14:25 idag. Efter skolan skulle jag, Sofie, Björn och Oskar åka in till Malmö men eftersom att Sofie slutade senare så åkte jag, Björn och Oskar in till stan i Lund och fikade och gick i lite affärer innan vi mötte upp Sofie. Vi tog bussen till Malmöfestivalen och mötte upp Filip, Jocke och hans flickvän där. Sen krängde vi langos. Efter vi hade ätit var det dags att gå till stora scenen där NRJ in the park skulle vara. Riktigt kul med många bra artister var det i år. När vi var vid scenen träffade vi även Oskars killkompisar så jag har stått och hoppat/dansat med dom så jag har riktigt ont i fötterna nu. Mitt under en artist så skojade jag med Oskar och sa att jag ville upp på hans axlar, han sa "nej men vänta lite" så hämtade han sin killkompis som var minst 1.90 cm lång, alla ville ha upp mig på hans axlar men jag tyckte inte att det var lika kul. Haha men killen satte sig ner på marken och Oskar & Björn tvingade upp mig på hans axlar, kan ni förstå hur lång jag blev? Haha längre än alla andra som satt på folks axlar och jag fick många blickar kan jag berätta haha.
Tog bussen hem för ett tag sen som var överfull, nu ska jag sova för jag har ont i hela kroppen och riktig huvudvärk efter idag. Vi hörs imorgon!
Hann bara ta en bild på Sean Banan när han sjöng "skaka rumpa", resten av kvällen har jag hoppat/dansat så har inte haft tid med kameran. Haha i slutet på Seans låt så drog han ner byxorna, hade svarta string och skakade på rumpan. Bara jag som tycker att han är ball?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0