Livet är en lek!

Skolan var lätt idag, hade bara 2 korta lektioner och sista höll jag, Emma, Rebecka och Therese lektion. Sen slutade vi vid 4 och då åkte jag till Centralen för att träffa älskling så vi åkte samma buss hem. Skämde ut honom, han bet mig skit hårt i kinden så jag skrek rätt ut "aaochh! Erik bit meeee, and that's really hurts!!!" som den på youtube haha!
Nu ikväll har jag varit ute och övningskört en stund, sen skulle Ida tona håret mörkbrunt så jag lånade lite färg och gjorde en brun slinga i mitt underhår, får se hur det blev när håret torkat. Nu sitter jag och tittar på när Linus och hans kompis Linus spelar tv-spel, har inget att göra.. Får gå och titta på tv i sängen snart. Har inget mer att skriva så jag slutar här och lägger in bilden från när Linus och jag lekte med trucken på pappas lager istället. Godnatt!
Linus gjorde någon min så han ville inte vara med, var nog 2-3 meter upp i luften där. Skit kul! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0