Svenska hollywood fruar

Hahaha älskar det programmet, som dom skämmer ut sig och speciellt Anna Anka.
Nu ska jag gå och lägga mig, har precis målat nagellack och tagit bort sminket. Innan var jag ju på Center Syd med Emma, köpet nagellack och ett halsband som ni får bild på imorgon. Kom på att jag inte lagt upp bilderna från lördes hos Sara så det gör jag också imorgon! Puss på er..

Har tänkt bli bättre på att lägga upp bilder i varje inlägg eftersom jag själv tycker det är roligare än att bara läsa text efter text, men har inte några bilder "på lager" nu så ni får denna gamla bilden på mig och Sofie från i början av 1an, haha hoppas inte hon dödar mig när hon ser att jag lagt upp den ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

hahahaha:D bilden var ju inte jättecharmig men det var inte den värsta så jag ska inte döda dig;) <3<3<3

2009-09-29 @ 06:34:22
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0