Sov gott, vakna torrt.

Ligger i sängen och har precis tagit bort sminket. Har inte orkat fota det som inhandlats idag så ni får det på torsdag! För imorgon kommer jag ha fullt upp, när jag kommer hem ska jag städa mitt rum. För Nathalie har en viss förmåga att slänga av sig kläderna när man kommer hem på golvet och sen ta på sig ett par shorts istället, för jag är alltid så sjukt varm haha. Sen imorgon kväll kommer min älskling hit och sover här för vi är lediga på torsdag, mysigt! På torsdag ska min farmor komma hit vid 1 och hämta mig. Sen ska vi åka in till Lund och kanske fika och 15:15 ska jag ta min första gardasilspruta, ihhhh nervös som bara den!!!! Nu ska jag läsa min läxa i naturkunskap och sen sova, puss!

Aj?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0