S eller XL?

Nu har jag precis duschat och renskrivit min läxa. Ska gå och ta bort handuken nu och göra flätor i håret, sen måla nagellack och sen väntar sängen på mig.
Var på Center Syd innan med pappa och syskonen, skulle köpa svarta shorts till idrotten men jag råkade läsa fel så istället för att ta storlek S så råkade jag ta XL? Haha lappen med XL står typ bomull och sånt skit så i slutet på en mening står det ett s så jag har väl kollat där istället. Så får åka dit igen imorgon och byta dom eftersom vi har Vipan loppet på torsdag, ska springa/gå 8 km, usch vill inte! Men okej jag slipper min längsta dag på veckan så ett litet + är det.
Nu har jag inte mycket mer att berätta, imorgon när jag kommer hem måste jag städa mitt rum! Nu har jag verkligen insett hur mycket kläder jag har, ni ska se vilka berg av kläder det ligger överallt. Puss på er, sovgott och vakna torrt :)

MFF vann igår över Elfsborg med 5-0, snacka om att jag är överlyckig! Hoppas nu att deras otur har vänt så vi kan kamma hem ännu fler underbara segrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0