Mysigt igår med Erik! ♥

Min älskling har sovit hos mig från igårkväll tills idag. Han kom hit igår vid 6 tiden och åt här. Sen hade vi det riktigt mysigt på kvällen, okej det brukar vi ha men ovanligt mysigt. Låg bara i sängen och pussades hur länge som helst och kollade varandra in i ögonen och berättade om hur mycket vi älskar varandra och pratade om framtid och drömmar, han är verkligen underbar! ♥ Sen gick vi ner och tittade lite på Idol som vi spelat in med Linus och Ida. Fast Erik och Linus sprang bara runt med turbaner av filtar på huvudet och jag låg i gapskratt med kramp i magen och käkarna. Sen tog jag och Erik upp våra te-fat, ostbollar och läsk och gick upp och kollade på LOST. Stängde av det vid halv 1 och gick och gjorde oss iordning och la oss.
Idag vaknade vi vid halv 9, Erik bara "Shit klockan är 11!!" han skulle hem klockan 12 för att göra läxor och jag trodde på han så jag flög upp ur sängen haha. Vi låg och drog oss i sängen, hade tävling om vem som var starkast och masserade varandras ryggar. Fast jag var lite mer seriös eftersom jag kan, Erik bara lekte och tryckte så det gjorde ont och jag fick ännu mer gapflabb haha. Sen vid 10 gick vi och gjorde frukost och kollade 1 LOST-avsnitt och sen duschade vi. Sen blev Erik hämtad.
Det är sjukt hur mycket man kan älska en person. Som jag sa till Erik igår, jag har aldrig aldrig någonsin älskat en person på det sättet som jag älskar honom, min största dröm är att få ha han vid min sida föralltid och min värsta rädsla är att förlora honom. Vad ska jag säga? Jag är världens lyckligaste! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0