Mätt!

Gud vad mätt jag är!
Började med att pappa gav mig toast när jag vaknade vid 4. Sen vid 6 tiden åkte jag, mamma och Linus ner till MAX. Pappa och Ida var inte hemma så dom skulle äta där och jag kände att jag ville komma ut ifrån huset eftersom jag suttit här inne hela dagen så jag följde med. Åt några av mammas pommes på MAX, men var riktigt mätt redan då. Sen handlade vi på MAXI, sour creame & bearnaise och vanliga sour creame chips och godis. Så jag har ätit mycket ikväll kan man säga haha.
Nu sitter jag i soffan och kollar på Roast på Berns och ska snart gå och lägga mig. Fastän jag sovit idag så är jag trött redan nu. Jaja vi hörs imorgon för jag tror inte jag kommer ha något mer att berätta för er lite senare. Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0