Livet kan inte alltid vara helt perfekt..

De flesta känner mig nog som den glada, spralliga, positiva tjejen som alltid skrattar och skämmer ut sig. That's who I am. Men alla har svakor i livet eller hur? Ikväll har varit en sån för mig. Jag är väldigt blödig och när liver går ner i svakorna så börjar jag gråta för ingenting. Allt känns skit och jag vill helst stänga in mig på mitt rum och bara lyssna på musik och slippa få kontakt med någon. Jag vet att mina vänner hatar att se mig så och att dom oftast vill hjälpa mig upp igen men jag gillar att kunna visa mig stark och vill klara av det själv. Oroa er inte över mig, jag klarar mig. Jag har haft det mycketmycketmycket svårare än såhär, jag vet hur jag tar hand om mig själv. Livet kan inte alltid vara perfekt.

Måste få skriva av mig någonstans, och detta är trots allt min blogg där jag bestämmer innehållet. Läs det eller läs det inte.
Ska bara lyssna lite på dans-musik och skaka av mig allting, återkommer snart med dagens inlägg.

Det är den här glada och "snygga" Natti som jag är, haha fy vad hemsk jag är som lägger upp sånna här bilder. Får hoppas det inte är några minderåriga läsare nu som får mardrömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0