Jag är underhållaren i familjen..

Familjen åkte ut en liten runda i bilen idag. Innan vi körde hem skulle vi svänga inom Maxi för att köpa kattmat. Ida och pappa gick in och jag, mamma och Linus satt kvar i bilen. När pappa och Ida kom tillbaka så skulle Ida spänna sig men klarade inte det för jag satt i mitten. Hon var på bitch-humör så det slutade med att vi satt och små tjafsade i baksätet och jag säger "men vafan, bara för att du ska spänna dig behöver du väl inte sitta och rota i min röv?" hahaha. Då kom mamma på historian:
mamma: vet ni vilket djur det är som har rumpan på ryggen?
natti: ja.. Ida *skit sur*

Hahaha fy vad Linus började skratta, svaret var ju Polis-hästen men skit samma, jag underhåller iallafall. Och jag är lika barnslig som Ida när det gäller bråk men man blir ju som man umgås eller?

Såhär söta och snälla är vi bara ibland mot varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0