Ingen inspiration..

Har tappat inspirationen till att blogga, ibland är det kul, men ibland har man verkligen ingenting att skriva om. För det mesta "hänger" jag på Face Book nu för tiden, men jag ska såklart inte stänga av bloggen!
Igår åkte jag buss hem med älskling för han slutade samma tid som jag, när jag kom hem duschade jag och sen vid 6 kom farmor & farfar. Vi åt tacos och äpplekaka och kollade såklart på Idol. Haha kvällens bästa var såklart kommentaren "du ser ut som en av grisarna i shrek när du sjunger" fy vad jag skrattade. Nu ska jag kolla runt på lite bloggar och sen ner och äta frukost. Erik kommer till mig lite senare idag och sover här så det ska bli mysigt! Puss på er, hörs sen.

Just det, igår hade jag och min älskling 25 månader tillsammans <3

(går inte att ladda upp någon annan bild så får bli denna igen som redan finns i arkivet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0