I hate sundays..

Söndagar är nog den tråkigaste dagen på veckan. Det är en sån dag då man inte gör ett skit, man sitter bara hemma osminkad och är lite nere för att helgen gick så fort och det är skola nästa dag. Inte nog med det, man tänker också på hur kul man hade fredag och lördagkvällen och längtar tillbaka och det gör att man blir ännu mer nere.
Iallafall, ska sova nu. Har kollat på Heartbreak kid med mamma och pappa tills nu. Innan idag har jag inte gjort så mycket, varit med familjen mest. Vår underhållare för kvällen har varit Linus laser-pistol. Den har vi lyst med på gräsmattan där ute medans dom 4 katterna jagat den som galningar haha.
Just nu mår jag inte så jätte bra, har ont i halsen och ingen ork i kroppen alls! Tror det är Erik som smittat mig eftersom han är sjuk nu och jag sov där igår till idag, vi har ju inte varit långt ifrån varandra en sekund så det skulle inte förvåna mig haha. Saknar Erik nu, är alltid lika tomt när man ska somna dagen efter utan honom. Får väl drömma mig in i min egen värld nu så jag kommer upp klockan 6 imorgon. Skola mellan 8.20-12.20 så jag överlever! Hörs när jag kommer hem imorgon då, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0